czwartek, 19 marca 2015

Nareszcie jest!


Po kilku tygodniach oczekiwania otrzymałam sms-a, a także telefon z Urzędu Gminy o przygotowaniu Karty Dużej Rodziny. Przy odbiorze poproszono mnie o podpisanie dokumentu zadrukowanego dwustronnie drobnym tekstem, że jestem świadoma.... nie zdołałam wszystkiego przeczytać z dzieckiem na ręku, więc podpisałam nieświadomie. 

No i wreszcie mam: 5 kart Dużej Rodziny, po jednej dla każdego członka. Szkoda trochę, że na ilustracjach karty tylko mama zajmuje się niemowlakiem, który na dodatek na każdym obrazku płacze rozdzierająco. No i do czego jest przydatny QR kod umieszczony na rewersie?




Dla porównania, tak wygląda karta dużej rodziny we Francji:
a ‘Carte Familles Nombreuses’. Opłata za jej wydanie wynosi 19 Euro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz